Dec 3, 2013

Permata yang Hilang Kini dah habis?

(Semua orang akan jadi mayat, semua buku akan jadi.., err)
Buku Permata yang Hilang Kini Dijumpai, sudah habis stok, aku akan pulangkan duit korang yang dah bank in, atau tukar kepada buku Kamar sutera(masih banyak stok), sila maklum no akaun korang dan bukti pembayaran untuk tebus duit, atau type:"tukar" dan hantar kepada email keretamayat at gmail dot com.

Terima kasih kerana bersabar dihalaman keretamayat.

Ps: Siapa yang baca blog aku dan terlibat dengan bisnes cetak buku, (pemilik kilang cetak terutamanya) boleh emai kat aku sebut harga, bolehlah nama syarikat korang terpamer dalam buku PYH versi 2014. Insya-Allah tahun depan akan ada stock baru, cover mungkin color hijau lah pulak, Woha!

17 comments:

Anonymous said...

Saper2 nak pinjam baca, boleh jer ke rumah saya..
Buku ni kategori "redspot", boleh baca tapi xboleh dipinjamkan. nnt "Permata Yang Hilang Kini Dijumpai" bertukar jadi "Permata Yang Hilang, Terus Ghaib"..huhuhu...

-Mawar Putih-

Anonymous said...

salam...
bai apa kata isi kdgn buku tu masukkn je dlm blog ni..gua blh baca sama smbil mcari ilmu.
jgn buh isi lain dh la bai..

rizalsmart said...

berape banyak dah terjual tu bro sampai out of stock... mohon bagi pencerahan...

Anonymous said...

lama sgt x baca post yg mendekatkn aku pd agama...
pe kata cer buat nurkilan sehebat dulu lg tuan hamka. skrg mcm dh hilang kick je

Anonymous said...

adohai

hamka said...

-Mawar Putih-

Tahniah, kerna buku cetakan pertama ada di rumah anda, rare tu, he he

------------
Anonymous

(bai apa kata isi kdgn buku tu masukkn je dlm blog ni..gua blh baca sama smbil mcari ilmu.)

50% isi buku tu dah ada dalam keretamayat, Cuma tak tersusun jer.

-----------
rizalsmart

(berape banyak dah terjual tu bro sampai out of stock... mohon bagi pencerahan...)

Cetakan pertama, dua tiga ribu habis, alhamdulillah.

-----------
Anonymous

(lama sgt x baca post yg mendekatkn aku pd agama... ,pe kata cer buat nurkilan sehebat dulu lg tuan hamka. skrg mcm dh hilang kick je)

Enty lama belum di delete, aku sendiri baca entry lama sebab agama ni sesuai untuk sepanjang zaman, layan.

Anonymous said...

buat ebook pls...

Unknown said...

Hamka, bila bole restock buku neh? Update pls. Nak beli sbb penulisan awk dlm kamar sutera sgt best

Anonymous said...

i hate u hamka!

hamka said...

Target feb 2014. insyaallah

Sollehudin Sapari said...

buku ni pasal apa hamka? pasal ilmu suami isteri ke?

hamka said...

baca sini dik:

http://keretamayat.blogspot.com/2012/05/preview-buku-permata-yang-hilang-kini.html

Musafir Jalanan said...

salam, . . . hamka, . . . . nak beli buku Permata Yang Hilang Kini Dijumpai tu dah ade stock baru ke belum ? . . . . .

Kalau belum bile ye ade ?

:)

Unknown said...

Bila nak ade stok buku tu?

Kalau nak print, inshaAllah saya boleh bantu.

hamka said...

dalam bisnes yang penting cepat, jika kau ofer bulan desember dengan tawaran yang menarik, dah jadi bisnes partner..

Stok akan masuk pasarab bulan mac, insya-allah

Anonymous said...

Apa beza buku permata yg hilang 1992 dgn yg skrg?

hamka said...

yang dulu berkenaan seks, yang ni berkenaan kasih sayang